Managementul calității

Regulamente și metodologii

01. CARTA UNIVERSITĂȚII „Dimitrie Cantemir” din Târgu Mureș (pdf.) ↵

02. Codul de etică și deontologie profesională  (pdf.) ↵

03. Structura organizatorică a UDC  (pdf.) ↵

04. Regulamentul Senatului Universitar al UDC  (pdf.) ↵

05. Regulament privind modul de acordare a prelungirii de activitate a cadrelor didactice pensionat  (pdf.) ↵

06. Regulament electoral  (pdf.) ↵

07. Regulamentul de funcționare a Comisiei de Etică Universitară  (pdf.) ↵

08. Regulamentul de organizare și funcționare a Facultății de Drept  (pdf.) ↵

09. Regulamentul privind acordarea de burse studenților din cadrul Universității  (pdf.) ↵

10. Metodologia pentru organizarea și funcționare CCOC  (pdf.) ↵

11. Metodologie de organizare a referendumului universitar la nivelul UDC – desemnare rector  (pdf.) ↵

12. Regulament privind organizarea și funcționarea bibliotecii Serafim Duicu  (pdf.) ↵

13. Metodologie proprie privind organizarea și desfășurarea examenului de promovare în cariera didactică  (pdf.) ↵

14. Regulamentul de organizare și funcționare a Facultății de Științe Economice  (pdf.) ↵

15. Regulament privind regimul actelor de studii  (pdf.) ↵

16. Regulament de desfășurare a practicii de specialitate  (pdf.) ↵

17. Regulamentul Consiliului Consultativ  (pdf.) ↵

18. Regulamentul privind organizarea, atribuțiunile și funcționarea Celulei de Urgență  (pdf.) ↵

19. Regulament privind recunoaşterea studiilor efectuate în instituţii de învățământ superior din străinătate prin burse non ERASMUS  (pdf.) ↵

21. Regulamentul de organizare și funcționare a Facultății de Psihologie  (pdf.) ↵

22. Regulament privind recrutarea și angajarea personalului administrativ  (pdf.) ↵

23. Codul drepturilor și obligațiilor studentului  (pdf.) ↵

24. Regulamentul didactic și de activitate profesională a studenților _licență și master  (pdf.) ↵

25. Regulament privind admiterea în ciclurile universitare de licență și masterat  (pdf.) ↵

26. Regulamentul de organizare și funcționare a Facultății de Geografie  (pdf.) ↵

27. Regulamentul de aplicare a sistemului europen de acumulare și transfer de credite de studii (ECTS)  (pdf.) ↵

29. Regulament al programului de voluntariat „Voluntar la UDC”  (pdf.) ↵

30. Regulamentul privind modul de susținere instituțională activităților studențești  (pdf.) ↵

31. Codul de organizare al calității  (pdf.) ↵

33. Regulament privind inițierea, aprobarea și evaluarea periodică a programelor de studiu  (pdf.) ↵

34. Regulament de funcționare și organizare a Compartimentului proiecte  (pdf.) ↵

36. Regulamentul privind organizarea și funcționarea Comisiei pentru evaluarea și asigurarea calității  (pdf.) ↵

37. Regulament pentru acordarea titlurilor și distincțiilor onorifice  (pdf.) ↵

38. Metodologia privind evaluarea anuală a cadrelor didactice   (pdf.) ↵
38.1. Fișă de evaluare anuală a performanțelor profesionale  (pdf.) ↵
38.2. Date centralizatoare la nivel de facultate – evaluarea anuală cadre didactice  (pdf.) ↵
38.3. Fișă de evaluare de către șeful ierarhic  (pdf.) ↵
38.4. Fișă de evaluare colegială  (pdf.) ↵
38.5. Criterii și termeni utilizați în evaluarea  activității cadrelor didactice și de cercetare  (pdf.) ↵

39. Metodologia stimulării a studenților cu rezultate profesionale excepționale și de sprijinire a studenților cu rezultate slabe  (pdf.) ↵

40. Regulament de organizare și funcționare a Comisiei de evaluare şi asigurare a calităţii serviciilor administrative  (pdf.) ↵

42. Metodologie privind organizarea și desfășurarea activităților didactice în regim sincron  (pdf.) ↵

43. Regulamentul privind asigurarea drepturilor persoanelor cu dizabilități în cadrul UDC  (pdf.) ↵

44. Metodologia privind evaluarea anuală a cadrelor didactice de către studenți  (pdf.) ↵

45. Metodologie pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante UDCTGM  (pdf.) ↵

46. Regulament privind activitate de cercetare științifică  (pdf.) ↵

47. Regulamentul de organizare și funcționare a Unității de Cercetare Științifică și CCS  (pdf.) ↵

49. Regulamentul de organizare și funcționare al Compartimentului Alumni al UDC  (pdf.) ↵

50. Regulamentul de organizare și funcționare al Compartimentului de comunicare, relații publice și media  (pdf.) ↵

51. Metodologia privind mobilitatea academică a studenților  (pdf.) ↵

52. Regulament privind elaborarea și aprobarea fișelor de disciplină  (pdf.) ↵

53. Regulamentul de organizare și funcționare a CIMD  (pdf.) ↵

54. Regulamentul de desfășurare al învățământului clinic  (pdf.) ↵

55. Regulament privind activitatea de tutoriat  (pdf.) ↵

56. Regulament de organizare și desfășurarea examenelor de absolvire din cadrul UDC  (pdf.) ↵

57. Regulament pentru întocmirea statelor de funcții ale personalului didactic  (pdf.) ↵

58. Regulament de elaborare, revizuire și aprobare a planurilor de învățământ  (pdf.) ↵

59. Regulamentul de organizare si funcționare a UDC  (pdf.) ↵

60. Regulamentul intern al UDC  (pdf.) ↵

61. Regulamentul de ordine interioară a Căminului „Junior”  (pdf.) ↵

62. Regulamentul de organizare și funcționare al Bazei Sportive  (pdf.) ↵

63. Regulament de organizare și funcționare a Departament DFPSP  (pdf.) ↵

64. Metodologia proprie de organizare și funcționare a programelor postuniversitare  (pdf.) ↵

65. Metodologia de organizare a programelor de conversie profesională  (pdf.) ↵

69. Regulament de recunoaștere a mobilităților de studiu sau de practică efectuate de către studenți în străinătate  (pdf.) ↵

70. Regulament de organizare și funcționare a Departamentului de Relații Internaționale și a Biroului Erasmus+  (pdf.) ↵

71. Regulamentul de organizare și funcționare a Compartimentului IT   (pdf.) ↵

72. Regulamentul de organizare și funcționare a Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic  (pdf.) ↵

73. Metodologie proprie de organizare a Programului de Formare Psihopedagogică – DPPD  (pdf.) ↵

75. Regulament de funcționare a Serviciului Contabilitate  (pdf.) ↵

76. Regulament de Organizare și Funcționare Secretariatul General  (pdf.) ↵

78. Regulament de Organizare și Funcționare Compartiment Resurse Umane  (pdf.) ↵

79. Regulament de organizarea și funcționare Compartimentului Juridic  (pdf.) ↵

80. Regulamentul de organizare și funcționare al Compartimentului Operativ  (pdf.) ↵

81. Regulamentul de organizare și funcționare al Compartimentului SSM  (pdf.) ↵

83. Regulamentul de organizare și funcționare a Bazei Auto  (pdf.) ↵

84. Regulamentul de organizare si funcționare a Compartimentului Curățenie  (pdf.) ↵

85. Regulamentul de organizare si funcționare a Compartimentului Pază  (pdf.) ↵

86.  Centru de cercetare 2022-2024  (pdf.) ↵

Oferta educațională  ›

ADMITERE    »

Universitatea „Dimitrie Cantemir” din Târgu-Mureș este acreditată instituțional de Parlamentul României și evaluată periodic de AHPGS, evaluator german al calității învățământului superior.

Dacă îți dorești să fii licențiat în  medicină, drept, științe economice, psihologie sau geografia turismului  te așteptăm alături de noi!